Internetový supermarket Rohlik.cz spustil novou kampaň, v níž se představuje jako služba, která je postavena na vztazích se zákazníky. Reklama je natočena jako testimonial, kdy sází na zkušenosti a doporučení ze strany zákazníků.

Základ kampaně tvoří reálná zpětná vazba od zákazníků, vycházející z dopisů od nakupujících nebo z jejich komentářů na sociálních sítích. Role v ní ztvárnili kromě herců také skuteční zákazníci a zaměstnanci e-shopu Rohlik.cz. Reklamu připravilo kreativní studio Yinachi.

Rohlik.cz - Nejste na to sami

„V Rohlíku se skutečně věnují všem dopisům a podnětům, které jim zákazníci posílají a stále se snaží službu zlepšovat. Byli jsme překvapení, jak komunikace funguje a jak je osobní. Každý zákaznický komentář vidí všichni zaměstnanci Rohlíku, protože svítí na tabuli na zdi, kterou mají na očích,“ nešetří chválou na klienta Ondřej Roček, šéf studia Yinachi.

„Kampaň jsme odstartovali personifikovaným dopisem, ve kterém jsem vyzval naše zákazníky, aby mi napsali, co je trápí a těší. Jejich odpovědi nyní vyhodnocujeme a určitě se promítnou do fungování naší služby,“ dodává Tomáš Čupr, majitel Rohlik.cz.

Kampaň se objeví na sítích, v OOH, ale i v kině. Pro sociální sítě bylo připraveno hned 13 on-line spotů, zatímco do kin jde jeden kinospot. V outdooru v Praze a Brně jsou využity billboardy, city light vitríny, rámečky v metru, ale i prémiové plachty. Nový branding služby je k vidění na nákupních taškách a polepech rozvážejících aut. Kampaň doprovodí i sampling.

reklama
reklama

 

reklama