Čtyři youtubeři se stali tvářemi soutěžního projektu Českých drah, který má do vlaků přivést mladší zákazníky. Soutěž pod názvem Vlak’n’roll by měla předat poselství, že jízda vlakem je „praktická, bezpečná, komfortní a trendy“, a tím ovlivnit cestovní návyky mladých.

 „Je nezpochybnitelné, že statisícové dosahy osobností, jako jsou MenT, Kovy, Anna Šulcová nebo Bára Votíková, a osobní pouto, které mají ke svým fanouškům, a ostatně i fanoušci k nim, jsou jednou z nejpřímějších a nejefektivnějších cest, jak pracovat s mladými lidmi,“ vysvětluje spolupráci s youtubery Zuzana Čechová, ředitelka produktové komunikace Českých drah.

reklama
reklama

Při soutěži Vlak’n’roll pojedou youtubeři do osmi českých měst, každý z nich do dvou. Cesty absolvují se spoluhráčem, kterého si vyberou ve veřejné výzvě a následném castingu. Spolu budou plnit úkoly, díky nimž získají indicie, které je dovedou do cíle. O tom, který tým zvládl svou „misi“ nejlépe, rozhodnou svým hlasováním fanoušci.

Soutěž Českých drah Vlak'n'roll

Vítěze dráhy ocení In Kartou s roční aplikací IN 100, moderní technikou a domluví mu natočení videa s některým ze zúčastněných youtuberů.

„Stačí nastoupit do vlaku a za chvíli můžete prožívat stejné příběhy, jako prožívají vaši oblíbení youtubeři,“ popisuje hlavní myšlenku Michal Štěpán, který v představenstvu národního dopravce odpovídá za osobní dopravu. „Je nutné vytvořit obsah, který dokáže vyzdvihnout výhody vlakové dopravy a současně osloví publikum svou originalitou a zajímavostí,“ dodává Čechová.

Podle tiskové zprávy má projekt také motivovat lidi, „aby vyjížděli na místa, u nichž by člověk netušil, že je možné je vlakem Českých drah dosáhnout“. Čechová doufá, že právě Vlak’n’roll „zažehne plamínek, který nejen samotný vítěz ponese dál“.

reklama