Bývalý marketingový ředitel pojišťovny Kooperativa a stávající vyučující marketingově zaměřených předmětů na Vysoké škole kreativních komunikací (VŠKK) Milan Medek se od 1. května stal i jejím novým rektorem.

Medek, absolvent fakulty mezinárodních vztahů VŠE Praha, během posledních dvou desetiletí pracoval v marketingu, komunikaci a CSR mezinárodních korporací i tuzemských firem jako jsou – či byly – Český Telecom, ČSOB nebo České aerolinie. V tomto segmentu byl naposledy ředitelem úseku marketingu a vývoje produktů v Kooperativě, kde byl i předsedou správní rady její nadace. Poslední dva roky pak působil jako nezávislý konzultant a spolumajitel společnosti Poctivý marketing.

Na VŠKK kromě vyučování dosud řídil i školní reklamní agenturu, která studentům umožňuje pracovat při studiu na reálných zakázkách. Podle vedení VŠKK se tak jeho výběrem potvrzuje zaměření studijního programu na úzké propojení s praxí a na praktickou průpravu studentů po celou dobu studia.

Prioritou nového rektora má být "propojování a spolupráce marketingově a kreativně zaměřených specializací" a "další posílení akademického sboru o profesionály z praxe, ať už jde o fotografy, grafiky, osobnosti z oblasti kreativního psaní nebo marketingu".

VŠKK je soukromá vysoká škola, která připravuje absolventy na profesní dráhu ve všech oblastech kreativního průmyslu. Jejím cílem je pod vedením odborníků vychovávat marketingové specialisty, kreativní pracovníky reklamních agentur, textaře, novináře, PR pracovníky, moderátory, grafické designéry, fotografy, filmaře, či animátory.

reklama
reklama

 

reklama