Bývalý CEO mediální agentury Mindshare Jiří Vítek, jehož odchod ze skupiny GroupM komunikační skupiny WPP byl oznámen v únoru, se dohodl na spolupráci s mediální agenturou Media Investments Jan Klápy.

Společně zakládají novou společnost MI Deep Data, ve které bude mít každý 50procentní podíl. Nový subjekt se bude zaměřovat mimo jiné na hloubkové analýzy dat klientů v oblasti marketingu a prodeje včetně ekonometrického modelování a AI predikce.

Vystudovaný teoretický fyzik Vítek byl s Mindshare spjat téměř 20 let. Nastoupil tam totiž v roce 1999 jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. Později byl ředitelem klientského servisu, jako CEO agenturu vedl od roku 2009, tedy devět let. Jeho angažmá ve firmě bylo oficiálně ukončeno k 30. dubnu.

Vítek se angažoval ve Sdružení pro internetový rozvoj, v posledních letech jako jeho místopředseda. Od roku 2007 působí také na katedře marketingu VŠE, kde v současnosti vede předmět Komunikační plánování pro 21. století.

reklama
reklama

 

reklama