Voltaren, přípravek proti bolesti svalů a kloubů z portfolia farmaceutické firmy GSK, vydal v prvním čtvrtletí tohoto roku nejvíce na reklamu z celého segmentu volně prodejných léčivých přípravků. Ceníková cena jeho reklamního času a prostoru dosáhla téměř 47 milionů korun. To je o 147 procent více než v prvním kvartálu roku loňského.

Reklamní prostor v druhé nejvyšší ceníkové hodnotě – 45 milionů korun – patřil v prvním kvartálu značce Paralen společnosti Zentiva. Třetí nejdražší reklamu měla značka Theraflu výrobce GSK, která dosáhla celkové hodnoty 44 milionů korun.

Čtvrté místo v žebříčku ceníkových hodnot reklamy patřilo v prvním čtvrtletí značce Vicks, z portfolia FMCG giganta Procter & Gamble, která inzerovala za 41 milionů, a pětici uzavírá GS společnosti Green-Swan Pharmaceuticals  s reklamou v hodnotě 36 milionů korun.

Údaje vychází z monitoringu Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere.

reklama
reklama

 

 

reklama