reklama
reklama

Tyčinka Kofila, kterou vyrábí společnost Nestlé, se už podruhé představí v designovém balení. Typický žlutý obal s mouřenínem tentokrát dostane podobu inspirovanou čtyřmi uměleckými styly 20. století.

Známý žlutý obal, který v roce 1923 vytvořil malíř a ilustrátor Zdeněk Rykr, patří k identitě čokoládovo-kávové tyčinky dodnes. Limitovaná edice z dílny agentury Yellow Shapes ho na tři měsíce pozmění v duchu významných uměleckých směrů – secese, kubismu, pop-artu a street artu.

KOFILA limit 2017 kubismus Original simulace out RGB FRONT KOFILA limit 2017 popart original simulace out RGB FRONT KOFILA limit 2017 street art Original simulace out RGB FRONT KOFILA limit 2017 secese original simulace out RGB TOP

Všechny čtyři varianty budou označeny poznávacím znamením v podobě červené malířské palety. Limitovaná edice na několik měsíců zcela nahradí tradiční obal Kofily Originál i Kofily Latté.

„Hlavním účelem limitované edice je vnést kousek umění do každodenního života lidí a navázat tak na odkaz malíře Zdeňka Rykra. Myšlenka Vyber si svůj styl' vybízí nejen k výběru preferovaného designu tyčinky, ale také má inspirovat spotřebitele, aby se nebáli být sví, protože taková je i Kofila,“ vysvětluje Tereza Dvořáková, brand manažerka značky.

Prodej limitované edice Kofily bude podpořen komunikací na Facebooku a v dalších médiích, digitálními bannery a venkovní reklamou.

Kampaň se rozběhne v průběhu března. Spotřebitelská soutěž pak bude spuštěna 3. května a poběží až do konce května. 

reklama