Firma Amerigo, která v Česku a na Slovensku provozuje síť obchodů Rituals, se rozhodla zrušit svůj zákaznický klub. Podle jejího oznámení je důvodem evropské nařízení o ochraně osobních údajů, které začne platit na konci letošního května.

„Abychom byli schopni tyto podmínky plnit, museli bychom do této oblasti vynaložit významné finanční prostředky a zaměstnat nové pracovníky na správu agendy osobních údajů,“ vysvětluje značka Rituals v e-mailu pro zákazníky.

reklama
reklama

„Takový postup vnímáme jako zbytečnou a neadekvátní administrativní zátěž, a to jak našich zákazníků, tak i naší společnosti,“ komentuje důsledky nařízení GDPR kosmetický řetězec.

Český klub Rituals proto skončí k 24. květnu 2018, den před platností nového evropského nařízení. Provozovatel obchodů plošně smaže všechny osobní údaje zákazníků a přestane posílat i adresný newsletter s nabídkou slev a přehledem nových produktů.

Zrušeny tím pádem budou i zákaznické karty. Nasbírané body musí klienti vybrat do 24. května. Firma se chystá věrnostní klub nahradit blíže neurčenými „zajímavými akcemi zaměřenými na naše stálé zákazníky“.

Mezinárodní řetězec Rituals založil Raymond Cloosterman v roce 2000 v Nizozemsku. Prodává domácí a tělovou kosmetiku. V Česku působí od roku 2005 prostřednictvím firmy Amerigo. Má jedenáct prodejen v Praze, Brně, Pardubicích a Českých Budějovicích.

reklama