Český výrobce bezpečnostních systémů Jablotron Alarms zahájil spolupráci s obsahovou agenturou McShakespeare. Ta bude mít na starost korporátní i produktovou komunikaci a sociální média, zároveň klientovi pomůže s celkovou komunikační strategií a identitou značky.

„Chceme postupně opustit cestu ve stylu klasického PR. Raději si budeme pomocí jasné strategie, obsahu a zaměření určovat nejefektivnější cestu pro medializaci. Věříme, že jsme v McShakespeare našli toho pravého průvodce,“ uvedl k tomu v oficiálním prohlášení Jan Gregor, manažer firmy pro marketingovou komunikaci.

 „Jablotron je ztělesněním českého porevolučního podnikatelského úspěchu a v současné době představuje jednu z nejúspěšnějších technologických firem u nás. Jsme rádi, že se rozhodl víc pracovat se svojí značkou,” dodal Radim Jung, jeden z partnerů agentury.

reklama
reklama

 

reklama