Agentura VCCP Prague vyhrála tendr na jarní kampaň značky Kofola pro český a slovenský trh. Podle senior brand manažerky Kofoly Lucie Tarbajovské jí k tomu pomohlo „jednoduché, ale velmi trefné kreativní řešení, které sedělo na zadání“. Nová komunikace bude on-air v březnu.

Kofola vznikla už v roce 1960, ale i v současnosti se pravidelně řadí mezi nejoblíbenější tradiční české značky. Je taky druhým nejprodávanějším nápojem kolového typu u nás, kterému se podařilo vklínit mezi globální megabrandy Coca-Cola a Pepsi.

Zásluhu na tom má na pěti trzích střední a východní Evropy působící společnost Kofola ČeskoSlovensko, v jejímž portfoliu se nacházejí taky voda Rajec, sirupy Jupí a dětské nápoje Jupík, hroznová Vinea, ovocné a zeleninové šťávy Ugo nebo energetický nápoj Semtex.

A taky její komunikace, která dlouhodobě patří k těm nejpopulárnějším. Patří do ní třeba zlidovělý slogan „Když ji miluješ, není co řešit“ nebo kampaň Fofola, za kterou slovenská agentura Zaraguza získala zlaté ocenění v soutěži efektivity komerční komunikace Effie nejen v Česku a na Slovensku, ale i cenu v kategorii nápojů v její panevropské verzi Euro Effie.  

VCCP Prague vznikla v roce 2010 jako výhradní agentura operátora  O2 v Česku. V současnosti pracuje zejména pro značky Krušovice, Březňák a Strongbow české pobočky nadnárodního pivovarnického koncernu Heineken, UniCredit Bank nebo Sazku. 

reklama
reklama
reklama