Agentura AC&C Public Relations po vítězství v tendru, kterého se účastnilo celkem devět subjektů, zahájila spolupráci s pojišťovnou Generali. Ta bude zahrnovat korporátní a produktovou komunikaci, projekty související se společenskou odpovědností, ale i „netradiční formáty PR“.

„AC&C zaujala svým kreativním přístupem a především přesvědčila složením týmu, zkušenostmi i tím, jak realisticky, ale zároveň inspirativně přemýšlí nad komunikací finanční instituce,“ řekl k tomu mluvčí pojišťovny Jan Marek.

Tým nového klienta v agentuře povede account directorka Zdeňka Učňová.

Agentura Rubikon PR zase začala pracovat pro společnost CTS Trade IT, která vyvíjí softwarová řešení pro firmy působící na finančních trzích. Úkolem agentury je komunikace s médii a zvýšení povědomí o klientovi ve finančním sektoru.

„V mnoha bankách je systém CTS strategickou obchodní platformou. O CTS Trade IT by proto mělo být slyšet a jsem si jistý, že pro mnohá média půjde o zajímavé téma,” okomentoval začátek spolupráce managing partner Rubikonu Šimon Rákosník.

reklama
reklama
reklama