Český výrobce vířivek USSPA před vánočními svátky opět vydal svůj výroční magazín Bublinky. Má přes sto stránek a podle vydavatele se už potřetí zaplatil z inzerce. „Díky vysoké inzertní účasti prémiových značek se firmě podařilo pokrýt výrobní náklady a vytvořit tak neztrátový printový magazín,“ oznámila za USSPA Jana Šlefrová z agentury PR.Konektor.

Bublinky 2017, USSPA

Na Bublinkách je zajímavé, že si výrobce vířivek magazín připravuje sám bez pomoci agentury. Obsah vzniká kompletně in-house za podpory externích autorů. Témata vymýšlí a zadává autorům ředitelka firmy, články také edituje. Zlom má na starosti firemní grafik, tisk zajišťuje tiskárna HRG v Litomyšli. 

Svůj fejeton má v Bublinkách například novinář Marek Wollner. V aktuálním vydání je i rozhovor s hudebníkem Davidem Kollerem nebo módní návrhářkou Táňou Kovaříkovou. Na jednoduché obálce z matně bílého papíru vystupuje jen kousek dortu, který český designér Vojtěch Podlesný vytvořil ze zbytků z výroby vířivek. 

reklama
reklama

Náklad firemního média je 5000 kusů, zákazníkům chodí přes řízenou distribuci přímo do schránek.

 „Vzhledem k povaze našeho časopisu si můžeme dovolit dělat každé číslo úplně jiné, a s tím si také rádi hrajeme. Letošní vydání symbolizuje v mnohém i filozofii firmy a slovo, které se v Bublinkách letos snad nejčastěji objevuje, je ‚radost‘,“ vysvětluje ředitelka firmy a šéfredaktorka v jedné osobě Kateřina Kadlecová.

Časopis Bublinky vychází od roku 2002, pravidelně se umisťuje na vysokých příčkách v oborových soutěžích. Naposledy získal Grand Prix za design a bronz v kategorii jednorázových médií na Zlatém středníku. Mezi jednorázovými médii vyhrál i na přehlídce Fénix Content Marketing.

reklama