Na trhu vzniklo nové agenturní uskupení s názvem Taste. Tvoří ho on-line marketingová agentura Sun Marketing, analytická společnost Medio Interactive a kreativní spin-off agentury Sun Marketing Digistory. V čele skupiny stane Sandra Gligić, která v současnosti vede Sun Marketing.

Původní tři agentury se stávají dceřinými společnostmi pod Tastem a budou fungovat i nadále. „Kdybychom se jenom doplňovali, tak by vše zůstalo pouze v rovině úvah. My se navzájem potřebujeme,vysvětluje hlavní motivaci pro založení společné agentury Jan Makovička, managing partner Sun Marketingu.

Důvodem spojení je tedy snaha rozšířit portfolio služeb. S novým subjektem budou moci agentury nabízet klientům další služby a vytvořit jim cross-chanellový mix na míru. „Díky spojení bude Taste pokrývat všechna důležitá témata, od tradičního on-line marketingu přes kreativní služby nebo rozvoj klientských webů až po uživatelský výzkum, pokročilou práci s daty a automatizaci na základě dat,“ shrnuje Sandra Gligić.

reklama
reklama

Sun Marketing vznikl v roce 2006 jako výkonnostní agentura zaměřená na PPC kampaně. Dnes má více než stovku klientů, mezi něž patří například Aegon pojišťovna nebo výrobce jogurtů Hollandia. Medio Interactive je digitální agentura založená v roce 2010. Specializuje se na webovou a datovou analytiku a poradenství v oblasti on-line marketingu a rozvoje webů.

reklama