Yemi A.D. (TEDxPraha 2016)
Majitel eventové agentury JAD Productions, tanečník a choreograf mluví o tom, jaká je podle něj generace mileniálů. Generace, která je pro marketéry velmi zajímavá, ale zároveň bývá těžké ji zaujmout.


Filip Urban (TEDxKroměříž 2015)

Majitel streetové oděvní značky Youngprimitive vypráví o tom, jak se mu podařilo vybudovat komunitu a s ryze českými výrobky směle konkurovat levnější, především asijské konkurenci.

 

reklama
reklama

Josef Vojta (TEDxZlín 2015)
Neuromarketing sleduje reakce lidského mozku v různých fázích nákupního procesu. Český odborník poodhaluje něco ze svého know-how.


Erik Tabery (TEDxKroměříž 2015)

Šéfredaktor týdeníku Respekt a jeho pohled na současnost a budoucnost mediální scény.


Koncept TED (Technology, Entertainment, Design) vznikl před více než 30 lety jako nezisková vzdělávací konference v USA. Jejím cílem je inspirovat a motivovat. Licenci TEDx však mohou získat týmy nadšenců po celém světě a pořádat pak vlastní setkání pro místní komunitu. V Česku se tak děje v celé řadě měst.

reklama