Nákupní centrum v pražské Hostivaři mění název na Vivo!. Oznámil to jeho majitel, rakouská firma Immofinanz. Rebranding začal na sklonku minulého roku, provozovatel změnu využil k celkové modernizaci interiérů.

„Značka Vivo! je synonymem zážitku z nakupování pro celou rodinu, který naplňuje veškerá očekávání spjatá s moderním nákupním, volnočasovým a zábavním prostředím,“ vysvětluje název Jan Jungwirth, finanční a správní ředitel.

reklama
reklama

Letos je navíc v plánu rekonstrukce druhého patra sedmnáct let starého nákupního centra. Stavělo se od roku 1998, první zákazníky přivítalo o dva roky později.

Pod značku Vivo! Převede Immofinanz všechna svá obchodní centra v regionu. Používá ji od roku 2014, s jejím zaváděním začala v Polsku. Celkem jde o deset menších, převážně jednopatrových nákupních domů.

reklama