Agentura Bistro dodatečně oznámila, že vyhrála podzimní tendr Adidasu na správu sociálních sítí. Proběhl už na konci září, spolupráce začala od října. Bistro se stará o lokální účty Adidas.cz na Snapchatu a Instagramu.

„Progresivní přístup a chuť dělat inovativní věci je to, čeho si u Adidasu velmi vážíme. Myslím, že se v nadcházejících měsících máme na co těšit,“ komentuje spolupráci kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl.

reklama
reklama

„Exekuce prezentovaná během tendru byla natolik v souladu s DNA naší značky, že jsme se rozhodli ji v komunikaci následně využít,“ dodává Kateřina Genttnerová z marketingového oddělení společnosti Adidas.

Obsah pro sociální sítě tvoří částečně adaptace globálních materiálů značky a částečně lokální produkce. Ta se zaměřuje na podporu hlavní sezónních aktivit Adidasu.

Agentura na Snapchatu propagovala například turnaj talentovaných fotbalistů. Na Instagramu podpořila běh Rozsviť Prahu. Momentálně vrcholí spolupráce na běžecké akci Adidas Unexpected pro mladé ženy, jejíž tváří se stala biatlonistka Gabriela Koukalová.

reklama