Operátor díky Snapchatě představí Nabité Vánoce, kdy k nově zakoupenému telefonu zákazník dostane powerbanku, kterou mu kdykoli na kterékoli prodejně T-Mobile vymění za nabitou.

"Předvánoční období je pro většinu lidí hlavně plné stresu a starostí. Chtěli jsme lidem ukázat, že by advent měl být více o radosti a tom, co máme rádi," láká ke sledování Honza Kotek, managing director agentury Peppermint, která stojí za ideou maratonu a bude ji i realizovat. "Na Snapchatu chceme ukazovat zážitky skutečných lidí. A samozřejmě to, že díky powerbankám můžete být během celého adventu online."

reklama
reklama

Obsah stejně jako navazující soutěž bude T-Mobile zveřejňovat kontinuálně od poloviny adventu do Štědrého dne na svém Snapchatu a Instagramu. "Pokud víme, žádná značka na světě dosud takto dlouhý maraton na Snapchatu nepřipravila. Fanoušci se mohou těšit mimo jiné na Leoše Mareše nebo fotografky Czech Vibes," říká Barbora Drašnarová, senior online marketing specialist T-Mobile. "Naši influenceři nám dají nahlédnout do svých vánočních příprav nebo spolu s T-Mobile pomohou dobré věci," dodává.

Operátor ve své komunikaci využívá influencery opakovaně. Letos skrze ně mimo jiné představil svoji zónu v olympijském parku na Lipně nebo uspořádal cestu #ExpediceMagenta na Sněžku, aby odkomunikoval pokrytí nejvyšší hory sítí LTE.

reklama