Návštěvníci norského obchodu IKEA Slependen mohli zažít netradiční nákupní zážitek.
 
Mezi uličkami nákupního domu, kde jsou zvyklí na nablýskané zboží, se objevila betonová instalace inspirovaná jedním z domů zasažených občanskou válkou v Sýrii. Předlohou pro něj byl skutečný příbytek Rany, syrské matky, která uprostřed válečných vřav vychovává 4 děti.

"Určitě by bylo jednodušší jen vylepit plakát. Ale chtěli jsme se co nejvíce přiblížit realitě.Takto lidé skutečně žijí," řekla pro CNN Maja Foldero z reklamní agentury POL Advertising. Instalace byla k vidění v období od 14. do 31. října. Prošlo kolem ní 40 tisíc návštěvníků týdně.

reklama
reklama

V kampani Červeného kříže, jejíž součástí byl fiktivní syrský domov, se podařilo vybrat 22 milionů euro.

25m2 SYRIA from POL on Vimeo.

 

reklama