MasterCard představil program benefitů Priceless Cities na českém trhu sice již v březnu, teprve na konci prázdnin jej ale doprovodil reklamní kampaní. Nasazení OOH formátů v podobě interaktivních displejů na zastávkách patřící společnosti JCDecaux (Smíchov – Anděl a I.P. Pavlova) a rámečků v pražském metru předcházela kampaň na sociálních sítích Instagram a Facebook.

Spisovatelka a blogerka Radka Třeštíková a její partner, fotograf Tomáš Třeštík dostali coby ambasadoři a považovaní influenceři na sociálních sítích příležitost procestovat během deseti dní Irsko a navštívit francouzskou metropoli, přičemž v plné míře využívali benefitů programu Priceless Cities, například zlevněné a přednostní vstupné na Eiffelovu věž v Paříži či střelbu lukem v luxusním irském resortu Ballyfin Demesne. Své zážitky pak sdíleli formou fotek na svých profilech i na profilu MasterCardu. Videa z cest je nyní k vidění i na zmíněných displejích na zastávkách MHD. Kampaň Priceless Cities v současnosti již oficiálně běží i v online formátech jako bannery.

reklama
reklama

Priceless Cities je nedílnou součástí světoznámé platformy Priceless ("K nezaplacení") společnosti MasterCard. Ta existuje již od roku 1997 ve více než 110 zemích světa a v 50 jazykových mutacích.

Radka Třeštíková na tiskové konferenci společnosti MasterCard k negativním reakcím na příspěvky z cest uvedla, že dlouho svou odpověď zvažovala: "Používám svůj profil pro soukromé i pracovní účely a někomu zřejmě vadí, že to míchám. Nenechala jsem si své posty nikým diktovat, ale zároveň jsem nechtěla jít proti cílům celé kampaně. Ta cesta je součást mé práce a za spoluprácí s MasterCard si stojím."

Zda se Třeštíkovi dostanou i do dalších světových metropolí ředitelka marketingu společnosti MasterCard Martina Piskorová neprozradila, uvedla však, že do Paříže budou moci vycestovat dva vítězové v rámci spotřebitelské soutěže, která spočívá v registraci do programu Priceless Cities.

Součástí promo aktivit programu budou i menší targetované kampaně ve spolupráci s partnerskými bankami. Zatím jen přáním pro rok 2017 je pak dle Piskorové spuštění programu Priceless Prague, který by cílil na domácí i zahraniční klientelu. "Příprava takového programu však trvá dva roky a obnáší řadu jednání s různými institucemi," zdůrazňuje Piskorová.

Aktivity na sociálních sítích spravuje pro Mastercard agentura McCann, PR servis zajišťuje agentura Bison & Rose.

reklama