"Jsme rádi, že si MasterCard vybral právě naši agenturu. Jde o velice progresivního a inovativního klienta. Jsme přesvědčení, že i díky synergiím, které na trhu máme, dokážeme MasterCardu nabídnout špičkový servis," konstatuje Vladimír Bystrov, partner agentury Bison & Rose.

reklama
reklama

Společnost MasterCard chystá už na tento podzim v Česku i na Slovensku řadu akcí, na kterých bude s agenturou spolupracovat. Ve středu 7. září představí novinářům projekt Priceless Cities, tedy možnost cestování po světových metropolích. Ambasadory projektu jsou Tomáš a Radka Třeštíkovi. Více propagovat chce také unikátní věrnostní program Priceless Specials, jehož tváří se stal moderátor Leoš Mareš.

Světový provozovatel platebních karet v poslední době zaujal i bezkontaktními platbami a dalšími inovacemi v městské hromadné dopravě či při parkování ve městech. "Jedním z našich cílů v České republice a na Slovensku je pomoci místním samosprávám se zaváděním takzvaných chytrých měst a obcí, zároveň chceme ukázat, že bezhotovostní placení a platební inovace u obchodníků jsou zásadním nástrojem v boji proti šedé ekonomice. I v této komunikaci nám má agentura pomoci," doplnil generální ředitel MasterCard pro Česko a Slovensko Miroslav Lukeš.

reklama