V řadě zemí západní Evropy nebo Skandinávie už oficiální zastoupení dubajského úřadu pro turismus funguje. Aktuální vstup na nové trhy potvrzuje zájem bohatého emirátu o stále ekonomicky silnější turisty z Česka a dalších zemí.

reklama
reklama

V září začne v Česku rozsáhlá komunikační kampaň, během ní se chce Dubaj představit nejen jako destinace pro majetné páry a celebrity, ale také pro rodiny s dětmi, seniory nebo níže příjmové skupiny cestovatelů. V plánu je řada společenských akcí, marketingové spolupráce v rámci cestovního ruchu a mediální kampaně. Vše bude směřovat k podpoře hlavního cíle Dubaje v rámci turismu, kterým je dosáhnout 20 milionu návštěvníků v roce 2020.

Dubajský úřad pro turismus a obchodní marketing je oficiální vládní organizací, která se stará o propagaci Dubaje jako světové turistické destinace a významného obchodního centra. Kromě celosvětových kampaní je odpovědná také za vydávání licencí a klasifikaci všech služeb v dubajském cestovním ruchu, včetně úrovně hotelů, nebo činností cestovních kanceláří a agentur.

Česká společnost Travel Advance se zaměřuje na destinační marketing. Do společnosti nastoupil Jan Osúch, který bude řídit komunikaci ve všech zemích střední a východní Evropy. Osúch předtím vedl komunikaci Vlády ČR nebo cestovní skupiny Fischer.

reklama