Nová identita Mastercard je zjednodušená, modernizovaná a optimalizovaná podoba pro stále více se digitalizující svět. Identita značky začíná s novým logem a odehrává se v holistickém designu, jež má přinést pokrokový, sofistikovaný a inkluzivní výraz značky na všech kontaktních místech po světě.

reklama
reklama

"Mastercard je jednou z těch jedinečných značek, které jsou okamžitě rozpoznatelné po celém světě," řekl Raja Rajamannar, ředitel marketingu a komunikace, Mastercard. "Abychom uspěli v tomto novém digitálním světě, kde jde byznys vpřed rychleji než kdy předtím, chceme modernizovat a pozvednout značku do takového designu, který je jednoduchý a elegantní, stále avšak nesporně Mastercard," dodává.

Upravená identita značky, včetně nejkomplexnějšího designu značky, který byl kdy představen globálně v rámci Mastercard, bude součástí všech produktů a komunikace Mastercard, počínaje Masterpass na konci tohoto měsíce a Mastercard na podzim.

reklama