"V KFC vždy nasloucháme našim zákazníkům, proto jsme se na základě jejich zpětné vazby, kterou jsme obdrželi v průběhu testování služby KFC Rozvoz na několika pražských restauracích, rozhodli upravit systém cen. Ukázalo se, že by naši zákazníci uvítali informaci o nákladech za dopravu. V souladu s tímto zjištěním budeme komunikovat cenu dopravy odděleně od ceny produktů. Ceny produktů budou stejné jako v našich restauracích," napsal novinářům Libor Hubík, market director KFC.

reklama
reklama

Zlepšení služby KFC Rozvoz bude zavedeno v následujícím týdnu. "Potřebujeme čas na změnu systému včetně přeprogramování on-line objednávkového portálu. Aktuálně pracujeme i na ceně za dovážku, která, jak věříme, bude konkurenční a bude odpovídat kvalitě a rychlosti služby, jíž zákazník od KFC dostává," dodává Hubík.

KFC rozvozovou službu spustilo v minulém týdnu, ještě během víkendu se ale na sociálních sítích zvedla vlna nevole. A to hlavně kvůli tomu, že služba měla být zdarma, nicméně ceny jídel byly oproti restauracím vyšší o třicet procent. V úterý KFC vydalo prohlášení, že se omlouvá a v rámci toho poskytne poškozeným zákazníkům poukázku na jídlo v hodnotě 250 korun

reklama