Jádro agentury BARD PR tvoří Jožka Petr společně s kolegou Petrem Freimannem. Oba mají za sebou dlouholeté působení v neziskovém sektoru. Stojí například za kampaněmi Suchej únor nebo Bezpřístřešníci. Externě spolupracují také třeba se zakladatelkou sociálního podniku Pragulic Terezou Jurečkovou nebo dokumentaristou Michalem Gálikem.

reklama
reklama

"Ta myšlenka je vlastně docela jednoduchá. Specializujeme se na klienty, kteří chtějí změnit kus světa kolem sebe k lepšímu," říká Jožka Petr, jeden ze zakladatelů agentury s tím, že kromě poskytování služeb se bude agentura soustředit na  rozvíjení a sdílení know-how, které se týká komunikace projektů směřujících k pozitivní sociální změně.

Název BARD PR je odvozen z galské a britské historie a mytologie. "Pro každou z našich cílovek vidíme výzvy trochu jinde. U neziskovek je to realizace kampaní, které jsou úspěšné nejen z hlediska PR, ale i marketingu. Co se týče sociálních podniků, chceme přispět především k rozvoji tohoto konceptu u nás. No a pak tu máme CSR, kde jako velkou výzvu vnímáme především budování opravdu smysluplných partnerství mezi firmami a neziskovkami," vysvětluje Jožka Petr.

reklama