Velkolepé závody na legendárních sjezdovkách Streif a Ganslernhang nalákají každý rok téměř sto tisíc diváků a více než 300 milionů kumulativních televizních diváků v Evropě. "Spojení s významnými sportovními událostmi je pro MasterCard důležitým způsobem, jak nabídnout spotřebitelům a fanouškům z celého světa zážitky k nezaplacení, které jsou úzce spojeny s jejich vlastní vášní. Jsme potěšeni, že napomáháme, aby se tato událost stala nezapomenutelnou, a nabízíme snadný a zjednodušený přístup do nejlegendárnějšího sportovního města v rakouských Alpách," říká Cristina Saccà, vedoucí marketingu pro střední a východní Evropu společnosti MasterCard.

reklama
reklama

Ti, kteří na místě zaplatí bezhotovostně, budou mít šanci, že budou vybráni, aby sledovali závodu z MasterCard Lounge, jež se nachází přímo vedle cílového skoku. Navíc zažijí množství tzv. priceless překvapení, včetně speciálních výhod v dějišti konání akce, např. přednostní přístup k této nejokázalejší lyžařské akci.

"Jsme hrdí, že jsme získali globální top značku v podobě MasterCard jako nového partnera Hahnenkamm závodů. To jasně poukazuje na vysokou úroveň, kterou tato akce má," říká Philipp Radel, generální ředitel společnosti Weirather-Wenzel & Partner, marketingového partnera Kitzbühler Ski Club (K. S. C.).

MasterCard nabídne mnoho možností pro pohodlné bezhotovostní i bezkontaktní platby: od nákupu vstupenek online nebo na všech vstupech přes vybrané stánky v cílovém prostoru až po stánky s občerstvením v centru města Kitzbühel budou mít návštěvníci možnost platit bezhotovostně svojí kartou MasterCard nebo Maestro. Letošní ročník Světového poháru v alpském lyžování bude probíhat od 19. do 24. ledna 2016.

reklama