Projekt Pro jedno TýTý slunce nesvítí, který společně připravili společnost Seznam.cz a jeho PR agentura AC&C Public Relations se stal absolutním vítězem jubilejního desátého ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations (ČCPR).

Nejúspěšnějším subjektem soutěže se ovšem stala největší česká PR agentura AMI Communications. Z klání, které se odehrálo v celkem 22 soutěžních kategoriích, si odnesla pět prvních míst, tři místa druhá, dvě místa třetí a jednu mimořádnou cenu za zpracování důležitého tématu.

reklama
reklama

Vícekrát v soutěži uspěly ještě agentury ze skupiny Konektor, Ogilvy Public Relations, Bison & Rose, Ewing Public Relations a Native PR.

Během slavnostního večera, konaného už tradičně ve 27. patře budovy City Tower na pražské Pankráci a moderovaného opět Ondřejem Hejmou, bylo předáno celkem 57 ocenění a pět mimořádných cen. 

Do desátého ročníku ČCPR bylo přihlášeno rekordních 155 projektů, přičemž většina z nich soutěžila ve více kategoriích. Podle pořádající Asociace public relations agentur (APRA) se tak celkový počet přihlášek letos opět vyšplhal na 272.

Soutěžní projekty hodnotilo sedm porot složených ze 70 odborníků z oboru. Novinkou letošního ročníku byly samostatné kategorie Zábava, Sport a Tiskové konference.

V debutující kategorii Zábava ovšem žádné ocenění uděleno nebylo. Vůbec žádné ceny nebyly rozdány ani v kategoriích Krizová komunikace/Issues management a Politická komunikace, politické PR a public affairs.

Seznam a AC&C vyhrály desátý ročník ČCPR s projektem, v jehož rámci přihlásily do tradiční soutěže televizních pořadů a osobností i pořady a tváře své internetové televize Stream.cz. 

Projekt Darujte úsměv společnosti KPMG Česká republika získal nejen druhé místo v kategorii Služby, ale i mimořádné ocenění za odvahu jít proti proudu a za získání srdce poroty kategorie B2B.

 

Celkový přehled oceněných PR realizaci naleznete zde

Případovou studii vítězného projektu si můžete přečíst zde

Čím si KPMG získalo srdce poroty se můžete podívat tady

 

reklama