Foto: Lysoform

Henkel uvádí na český trh značku Lysoform. Tvoří produkty proti virům

22. 9. 2020 10:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Henkel uvádí na český trh novou značku prostředků pro zajištění čistší domácnosti bez virů a bakterií – Lysoform.

Čisticí a dezinfekční prostředky rakouské značky Lysoform fungují na bázi kombinace benzalkoniumchloridu a kyseliny mravenčí, díky čemuž odstraní bakterie, plísně a viry v domácnosti. Zároveň, na rozdíl od prostředků stojících na chlóru, jsou šetrné k jednotlivým povrchům.

V nabídce značky Lysoform figuruje Lysoform čistič na kuchyň, Lysoform čistič na koupelnu, Lysofrom čistič na podlahy a Lysoform dezinfekci na ruce ve dvou velikostech balení – variantě 480 ml a „kabelkové“ 50ml verzi.

Foto: Lysoform

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.