Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Wüstenrot spustil kampaň na bydlení

Redakce MAM7. 2. 20207. 2. 2020

Společnost Wüstenrot v únoru spustila dvouměsíční kampaň na podporu úvěrů na bydlení. Kampaň, za kterou stojí kreativní agentura Scholz and Friends a mediální agentura OMD, je nasazena do on-line, printu i outdooru.

Společnost Wüstenrot se doposud v marketingové komunikaci zaměřovala na prezentaci značky jako toho, kdo přináší řešení bydlení. V současné kampani s mottem „Je radost plánovat lepší bydlení. O to větší, když si peníze zajistíme předem“ chce vyvracet mýtus, že na nemovitost si můžeme půjčit až ve chvíli, kdy ji kupujeme. „Cílem kampaně je klientům vysvětlit, že mají možnost si nejdříve v klidu vybrat ten nejlepší úvěr dopředu a teprve poté začít hledat vysněné bydlení a mít až dva roky na vyčerpání úvěru,“ vysvětluje šéfka marketingu Wüstenrotu Martina Lambert a dodává: „Produktů, které toto umožňují, je v nabídce Wüstenrotu více. Proto kampaň nepropaguje konkrétní produkt, ale zaměřuje se na vysvětlení výhod a principu úvěru ‚dopředu‘.“

Z kampaně Wüstenrot

Kampaň tak odkazuje na Hypotéku dopředu a překlenovací úvěr ze stavebního spoření Půjčka ProBydlení, kdy má klient, podle typu zvoleného úvěru, až dva roky na jeho čerpání.

Kreativní ztvárnění kampaně řešila agentura Scholz and Friends. Mediamix pak měla na starost agentura OMD. Kampaň běží v on-line a printu, setkat se s ní lze i v outdooru ve formě bigboardů, billboardů, CLV.

Zavřít reklamu

Jakub Hulík se stal generálním ředitelem skupiny Dignity, střídá Koupého

Starší článek

ADison mění strukturu a posiluje svůj tým

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.