Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Ugo
Marketing

Ugo začalo vydávat magazín Pod slupkou

Redakce MAM21. 2. 202021. 2. 2020

Společnost Ugo, provozující síť freshbarů a salaterií, uvádí nový zákaznický časopis Pod slupkou. Je k dispozici zdarma v Ugo provozovnách v Čechách a na Slovensku. První číslo vychází i ve slovenské verzi Pod šupkou. Celkový náklad je 24 000 kusů.

Časopis připravilo Ugo ve spolupráci s obsahovou agenturou Boomerang Communication. Tištěný magazín bude nabízet informace o odpovědném přístupu k surovinám, jejich zpracování a zdravém životním stylu. Cílovu skupinou jsou jak zákazníci, tak zaměstnanci a obchodní partneři značky. Další číslo čtvrtletníku vyjde v květnu letošního roku.

„Bio potraviny a ekologie dnes rezonují společností, v médiích i na sociálních sítích. Našim zákazníkům nabízíme možnost zastavit se a spolu s osvěžujícím drinkem nebo chutným salátem se dozvědět i něco nového. Zajímavou a zábavnou formou se snažíme dívat se na věci z jiného konce. Pod slupkou najdete víc než jen pár povrchních dojmů,“ říká zakladatel a spolumajitel značky Ugo Marek Farník.

Leitmotivem prvního vydání je téma surovina. Rubrika Rovnováha představuje koncept Zdravého talíře, v rubrice Poctivost hovoří jeden z dodavatelů české mrkve o přechodu z konvenčního zemědělství na bio produkci a rubrika Odpovědnost se věnuje filozofii, kterou se firma chce ubírat, tedy že nejlepší obal je ten, který nevznikne.

Tištěný magazín Pod slupkou připravilo Ugo ve spolupráci s obsahovou agenturou Boomerang Communication. Magazín Pod slupkou / Pod šupkou má být volně k dispozici ve všech Ugo salateriích a freshbarech.

×

Aj Wej-wej prodává nové dílo v Hornbachu

Starší článek

Babičky v street módě, růžová pro kluky. Zalando zavádí „Zerotypes“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přichází rok vylepšené reality? Facebook uvede na trh své první chytré brýle

Jestli je po smutné realitě roku 2020 a nečekaně dramatickém startu roku 2021 něco potřeba, tak je to trocha vylepšení reality. A právě…
18. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Pandemie ukázala výrobci kostiček nový směr, stavění dospělých. Značka letos nabídne i další propojení s hudbou v rámci spolupráce…
17. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202117. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více