Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Socialshark nově pracují pro Mercedes-Benz Vans

Redakce MAM11. 2. 202010. 2. 2020

Agentura Socialsharks získala do svého portfolia klientů značku Mercedes-Benz Vans Česká republika. O správu českých kanálů na Instagramu a Facebooku této automobilky se „Žraloci“ starají od nového roku.

Cílem komunikace je zvýšení povědomí o značce a propagace produktového portfolia automobilky. V hlavní komunikační a vizuální lince zdůrazňují Socialsharks především přednost vozů od Mercedes-Benz Vans, což je velikost. A to a to nejen vozů, ale i značky samotné.

Kromě správy sociálních sítí budou mít Socialsharks na starosti také tuzemské ambasadory Mercedes-Benz Vans, mezi které patří třeba Marek Holeček nebo Libor Podmol.

„Jsme rádi, že si Mercedes-Benz Vans vybrali na své sítě právě nás. Jsem si jistá, že jejich sítě pod naší správou budou stejně prémiové, jako značka Mercedes-Benz. Jako agentura klademe velký důraz na efektivní marketing a chceme tvořit obsah, který nejen že zaujme a popřípadě pobaví, ale zároveň bude mít dopad na reálný byznys značky a věřím, že přesně toho docílíme díky strategii, kterou jsme pro Mercedes-Benz Vans ČR zvolili,” říká Nikol Stolle, CEO Socialsharks.

„Socialsharks nás nadchli svým originálním přístupem a neotřelým pohledem na kombinaci prémiové značky a užitkových automobilů. Získáváme v nich zkušeného partnera, který přinese vítaný posun v naší online komunikaci“, komentuje začátek spolupráce David Pavlíček, PR manažer společnosti Mercedes-Benz Vans Česká republika.

Zavřít reklamu

Krušovice rozvíjí v nové kampani koncept královské volby

Starší článek

Petr Šimek: CSR jako novodobé odpustky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heffron

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.