Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Síť holografických panelů se rozšiřuje na Slovensko

Redakce MAM18. 2. 202018. 2. 2020

Nová síť reklamních nosičů HLV neboli „holopanelů“, kterou vyvíjí a provozuje česká společnost HoloMotion Media, se rozšiřuje i na slovenský trh.

Partnerskou společností pro slovenský trh je Brand Media a nyní se připravuje instalace prvních dvou panelů v Bratislavě. „Holografickou reklamu považujeme za budoucnost marketingu. A konečně přichází ve standardizovaném formátu i na Slovensko. Klienti už se nás vyptávají, kdy budou moci spustit své kampaně,“ řekl Peter Lamač, CEO společnosti.

Spot ukazující, jak HLV panely od HoloMotion fungují

„Česká síť se rozšiřuje kontinuálně a stejně tak počítáme se Slovenskem. Zároveň připravujeme vstup na britský trh a ani brexit nám v tom nezabrání,“ dodává Dominik Peršl, zakladatel a ředitel společnosti HoloMotion Media.

Nosiče HLV umožňují prostorovou holografickou reklamu. Jejich síť v Česku zatím pokrývá pražská obchodní centra, aktuálně se připravuje instalace v krajích a na pražském letišti Václava Havla. Na Slovensku se po Bratislavě bude rozšiřovat do Košic, Žiliny a dalších měst. Tvůrci celého konceptu by rádi tento produkt nabídli i k veřejnému užití jako informační panely.

Zavřít reklamu

RHK Brno s Lesensky.cz nabízí zdarma konzultace o PR a marketingu

Starší článek

Raiffeisenbank propaguje podnikatelské účty kampaní s konceptem Respekt

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.