Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Xiaomi
Marketing

Ralf Schumacher se stal ambasadorem značky Xiaomi

Redakce MAM4. 2. 20204. 2. 2020

Značka mobilních telefonů Xiaomi získala coby svého amabsadora vítěze šesti Velkých cen šampionátu Formule 1 Ralfa Schumachera.

Xiaomi v Praze podepsala smlouvu o spolupráci s Ralfem Schumacherem, který ve Formuli 1 postupně závodil v barvách týmů Jordan, Williams a Toyota. „Jsme spokojeni, je to další úspěšný krok v naší dlouhodobé strategii,“ říká za Xiaomi Viktor Hajíček. Značka Xiaomi, dvojka na českém trhu s mobilními telefony, se už loni spojila s českou stájí F2 a F3 Charouz Racing System a na začátku tohoto roku podporovala Martina Michka na Rallye Dakar.

  • Ralf Schumacher

Xiaomi se ve sportovním odvětví prezentuje často. Kromě motorismu je to hlavně hokej, kde je partnerem hokejistů znojemských Orlů v nejvyšší rakouské soutěži a nově také pražské Slavie v Chance lize. Spojení Xiaomi a slavného příjmení Schumacher má být důkaz, že Xiaomi nemyslí jen na český trh. „Přemýšlíme dlouhodobě. Určitě připravujeme i další zajímavé věci,“ doplnil Hajíček.

Zavřít reklamu

Petr Jablonský má na Frekvenci 1 humoristický Nedělní lajf

Starší článek

Notifikace podněcují k nákupu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.