Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Raiffeisenbank
Marketing

Raiffeisenbank propaguje podnikatelské účty kampaní s konceptem Respekt

Redakce MAM18. 2. 202018. 2. 2020

Raiffeisenbank od začátku ledna změnila poplatkovou strategii u podnikatelských účtů a novou nabídku podpoří od února reklamní kampaň v duchu nového konceptu Respekt. Banka také upouští od názvu Podnikatelské eKonto.

Raiffeisenbank nově nabízí tři účty se širokou škálou bankovních služeb, které mají naplnit potřeby všech typů podnikatelských subjektů. Součástí kampaně, která běží od začátku února, je 30´ TV spot, se kterým se diváci setkají na všech kanálech TV Nova. Vizuál se objeví také v online médiích.

Spot „Chytrý účet pro podnikatele“ od Raiffeisenbank

„Protože se nám osvědčilo propojení osobního a podnikatelského světa, nabízíme v případě Chytrého a Aktivního účtu v podstatě stejné poplatky a služby jak na osobní, tak podnikatelské straně. Světovým účtem pro podnikatele pak dorovnáváme nabídku o komplexní tarif vhodný pro aktivní kontakt se zahraničím a s prémiovým bankovním servisem,” říká Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank.

Chytrým podnikatelským účtem chce banka oslovit malé podnikatele a živnostníky, kterým záleží na vedení účtu zdarma bez nutnosti plnit jakékoliv podmínky.

„Věříme, že se nám podařilo sestavit nabídku účtů v té nejvyšší kvalitě, která nás opět  dostane na špici mezi ostatní banky. Akvizici podnikatelských účtů podpoříme od února kampaní, která se ponese v duchu našeho nového konceptu Respekt,” doplňuje Kopecká.

Zavřít reklamu

Síť holografických panelů se rozšiřuje na Slovensko

Starší článek

Výroční ceny ČEA přijímají přihlášky, porotě opět předsedá Jan Binar

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.