Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Zonky
Marketing

Jan Čenský se v novém komunikačním konceptu Zonky bratří s Mupeťákem

Redakce MAM17. 2. 202017. 2. 2020

Společnost Zonky spustila v polovině února novou kampaň od agentury GoodieBaddie. Odstartuje tak dlouhodobý komunikační koncept, ve kterém se představí muppet Žirafák, kterého Zonky přezdívá Mupeťák. Ten bude ukazovat reálný dopad benefitů půjčky Zonky. V první kampani se soustředí na rychlost vyřízení půjčky a možnost půjčit si online odkudkoliv. Režie spotů se ujal Martin Barták.

„V této kampani cílíme na ženy ve věku 30 – 45 let, které si berou půjčky častěji než muži, ale mají obavu z technologií. Chceme jim ukázat, jak jim výhody vyřízení naší půjčky můžou usnadnit život,“ říká šéf marketingu Zonky Jan Sladovník. „Pro dlouhodobý koncept jsme vytvořili postavu Mupeťáka – z našeho symbolu, žirafy, která je se značkou spojena. Mupeťáka budeme využívat jako spojovací prvek skrz všechny kanály a různé kreativy v televizních spotech tento rok. Jeho využití by mělo podpořit především konzistenci jednotlivých kreativ, a stát se tak zapamatovatelným prvkem naší komunikace,” dodává Sladovník.

Spot “Nejvýhodnější půjčka na Zonky – Snídaně”

Žirafáka ve spotech doplňuje herec Jan Čenský. „Ten bude při startu kampaně takovou třešničkou na dortu. Když jsme vybírali ideálního parťáka, tak jsme hledali někoho důvěryhodného, všeobecně oblíbeného, z koho doslova sálá charisma. Pro tuto roli jsme nemohli vybrat lepšího a většího profesionála, než právě prince z dětských let našich klientů. Spolupráci s ním jsme si na natáčení opravdu užili,” uzavírá Jan Sladovník. 

Spot “Nejvýhodnější půjčka na Zonky – Banka”

×

Slovenský e-shop The Streets otevřel v Praze kamennou prodejnu

Starší článek

RHK Brno s Lesensky.cz nabízí zdarma konzultace o PR a marketingu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Lesensky.cz hlásí šest nových klientů: Technologický park Brno …

PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšířila se startem roku 2021 své portfolio o šest nových klientů. S aktivitami…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více