Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hornbach
Marketing

Aj Wej-wej prodává nové dílo v Hornbachu

Redakce MAM21. 2. 202025. 2. 2020

Aj Wej-wej, jeden z nejznámějších umělců současnosti, prodává své nové dílo v německém Hornbachu. Sestavit si ho můžete sami.

Hornbach se v Německu opět rozhodl k netradičnímu experimentu a ke spolupráci přizval umělce světového jména. Nové dílo Aj Wej-weje si může každý zákazník sestavit v různých velikostech a konfiguracích. Návod včetně certifikátu je k dispozici na webové stránce, volně ke stažení nebo jako kniha.

Společný projekt čínského umělce a Hornbachu je určený pro lidi, kteří nechodí do galerií, nekupují umění a přesto chtějí mít doma něco výjimečného. Dílo „Safety Jackets Zipped the Other Way“ je vytvořené propojenými oranžovými ochrannými bundami, které visí na ocelových hácích.

Spot Hornbachu s Aj Wej-wejem “Umění patří všem”

Nejmenší dílo stojí 150 Eur a největší socha 500 Eur. „Umění je pro všechny, každý může být umělcem a nyní má příležitost si sám zkonstruovat umělecké dílo. Lidé nyní mohou říct: Mám doma originál od Aj Wej-wej a za málo peněz,“ říká Aj Wej-wej.

Aj Wej-wej je provokatér a tímto dílem opět střílí do uměleckého světa galerií a sběratelů. Paradoxem je, že právě z takového světa žije. Aj Wej-wej s oblibou protestuje, proti režimu v Číně, proti EU nebo proti nepřátelským Berlíňanům. Z Německa se přestěhoval do Británie a nyní na rozloučenou osočil Němce z přetrvávajícího nacismu ve společnosti. Hornbach již nyní čelí negativním reakcím veřejnosti, jak může propagovat značku osobností, která po Němcích „plive.“

Aj Wej-wej není zdaleka prvním umělcem, který vytvořil umělecké dílo ve spolupráci s komerční značkou. Jeff Koons nebo Takashi Murakami vytvořili nové tašky pro Louis Vuitton, Olafur Eliasson vloni navrhl pro IKEA lampu na solární pohon.

×

Petr Matějček je novým šéfredaktorem Esquire, střídá Jiřího Rotha

Starší článek

Ugo začalo vydávat magazín Pod slupkou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Lesensky.cz hlásí šest nových klientů: Technologický park Brno …

PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšířila se startem roku 2021 své portfolio o šest nových klientů. S aktivitami…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více