Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Cinema City
Marketing

Adidas nasadil do kin Cinema City 3D hologramy

Redakce MAM14. 2. 202014. 2. 2020

Společnost New Age Advertising, která pro českou síť kin Cinema City zajišťuje kinoreklamu uvedla na český reklamní trh 3D hologram v rámci kampaně Superstar značky Adidas. K vidění je v multiplexech Cinema City, kde doplňuje reklamní spoty na plátnech.

V únoru v kinech Cinema City odstartovala kampaň značky Adidas 60 sekundovým spotem doprovázeným 3D hologramem. Zatím je uváděn v pražských multiplexech Cinema City Slovanský dům, Letňany a Nový Smíchov.

„Premiérové použití 3D hologramů v českých kinech pro reklamní sdělení je úžasnou ukázkou toho, jak kreativní může být v síti Cinema City propojení spotu na plátně s unikátní off-screen aktivitou,“ říká Žaneta Alešová, Sales Manager New Age Advertising a dodává: „Jsem si jistá, že žádný z návštěvníků multiplexů, v nichž jsme 3D hologramy využili, je nepřehlédne a bude si díky tomuto jedinečnému formátu samozřejmě dobře pamatovat i komunikovaný produkt.“

3D hologram v rámci kampaně Superstar značky Adidas v Cinema City

3D hologramy jsou pro účely kampaně pronajaté od společnosti Stakohome a jedná se o samostatné dálkově ovládané jednotky, které zprostředkovávají pohybující se obraz.

„Adidas má špičkové technologie a inovace v genech, a tak hledáme nové přístupy i v oblasti marketingové komunikace. Kombinace spotu na plátně s unikátním 3D hologramem ve foyer multiplexu Cinema City, přesně splňuje náš záměr kampaně, kterou si návštěvníci kina budou pamatovat,“ vysvětluje Zuzana Fabčinová ze společnosti Adidas.

Zavřít reklamu

Top značky mají na Instagramu více sledujících než na Facebooku

Starší článek

MAM: 20 let na trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.