Tic Tac a Coca-Cola se spojili pro limitovanou edici dražé

27. 1. 2020 09:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skupina Ferrero uvádí na český trh novinku Tic Tac Coca-Cola.

Tic Tac tím poprvé uvádí značku Coca-Cola na trh s balenými cukrovinkami, v podobě prvního společného dražé. Speciální edice bude v prodeji během několika nadcházejících měsíců, a to ve více než 70 zemích.

Limitovaná edice se představí s pomocí 360° mezinárodního integrovaného komunikačního plánu, včetně televizní kampaně a komplexních komunikačních aktivit online a na sociálních sítích. V České republice bude Tic Tac Coca-Cola (18 g, 49 g, 98 g) v prodeji od začátku února.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.