Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Teta
Marketing

Teta sazí v kampani „Došlo vám to?“ na radost z nákupu

Redakce MAM16. 1. 202016. 1. 2020

Kreativní idea nové kampaně „Došlo vám to?“ drogerie Teta vzešla ze spolupráce s pražskou kreativní agenturou Triad Advertising.

Idea rozpracovaná do 84 variant TV spotů ukazuje drogerii jako místo, kde nejenže pořídíte věci do domácnosti, ale navíc se tu můžete rozmazlit něčím pěkným, voňavým či dokonce zdravým a chutným pro sebe. Proto přichází Teta drogerie také se změnou claimu. Dosavadní Nakupování s rozumem a citem nahrazuje Potěšení z nákupu.

„Chtěli jsme původní rovnováhu rozumu a citu naklonit více směrem k citu, protože návštěva Teta drogerie je pro spoustu zákaznic příjemným zážitkem, který si chtějí opravdu užít, rozmazlit se, využít tu chvilku pro hýčkání se. Koncept to potom krásně podtrhuje,“ vysvětluje Galina Vondráček Pohlová, marketingová manažerka pro brand a strategii značky Teta. „Velice nás zaujal jak samotný insight, tak i velká exekuční variabilita TV spotů. Ta je pro nás důležitá, protože reklamy na Tetu běží v televizi po celý rok a my takto můžeme neustále přicházet s něčím novým, zajímavým, neokoukaným,“ doplňuje.

Ze stejné myšlenky vychází i televizní spoty a celoroční komunikační kampaň z dílny Triad Advertising. „Kreativní ideu ‚Došlo vám to?‘ jsme postavili na jednoduchém insightu. Do drogerie ve většině případů vyrážíme, když nám doma něco dojde. Třeba prací prášek, tablety do myčky nebo šampon. Ale když už tam jsme, nedá nám to a často uděláme radost i samy sobě. Prohlížíme si nové odstíny laků na nehty, rtěnky nebo zkoušíme různé vůně. Novou reklamou tedy zákaznicím říkáme, že když jim doma něco dojde, je to vlastně důvod k radosti,“ říká Petra Jankovičová z pražského Triadu.

Vizuál k nové kampani drogerie Teta

Teta plánuje s agenturou Triad spolupracovat dlouhodobě, a rozvíjet tak nový koncept do dalších exekucí. „Triad jsme si vybrali, protože jejich kreativní idea nejvíce zaskórovala u našich zákaznic při kvalitativním i kvantitativním testování. Zakládá se na dvojsmyslu, který je blízký českému naturelu a lidovému humoru, proto věřím, že bude atraktivní pro široké spektrum zákaznic. Příprava a natáčení nám zabraly více než půl roku a velmi oceňuji přístup zejména kreativního oddělení k domyšlení všech detailů do maximální preciznosti,“ dodává Galina Vondráček Pohlová z Tety.

Slovenskou herečku Martu Maťovou kromě televizní reklamy bude možné vidět v newsletterech Teta klubu, na letácích, v digitálu a také v materiálech na prodejně.

Psali jsme
Henkel s Rossmannem zahájili prodej drogerie bez obalu

Za produkcí spotů stojí Nomad, režisérské role se ujal Jan Zajíček: „Na tomto zadání mě, kromě jednoduchého a zábavného dvojsmyslu ‚došlo ti to‘, baví ten rozdíl mezi oběma světy, symbolizující dvojí pohled na nakupování v Tetě – tedy ‚vyřeším praktický problém a ještě si to užiju‘. A právě tenhle princip duality je hlavní kostrou mého pojetí.“

Hudba použitá ve spotech podprahově rozvíjí myšlenku konceptu ‚Došlo vám to‘ a je komponovaná na základě předlohy slavné písně Brendy Lee – I’m Sorry. Nové aranžmá doprovází zpěv Kristíny Mihaľové. Fotky pro celou kampaň nafotil Ondřej Košík.

Zavřít reklamu

Michal Rožek se stal kreativním ředitelem Aetny

Starší článek

Vyhledávač nábytku Favi.cz uvádí kampaň oslavující jedinečnost domova

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.