Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Generali Česká pojišťovna
Marketing

Startuje první kampaň značky Generali Česká pojišťovna

Redakce MAM20. 1. 202021. 1. 2020

Generali Česká pojišťovna spouští svou vůbec první marketingovou kampaň po spojení aktivit obou pojišťoven. Hlavními tvářemi jsou herci Jan Vlasák a Igor Chmela. Ti se objeví v televizních spotech, online formátech i na outdoorových plochách. Za kampaní „Něco se přeci jen děje“ stojí režisér Jan Švejkar a agentura VMLY&R Prague.

První kampaň Generali České pojišťovny startuje v pondělí 20. ledna na obrazovkách televizních stanic Prima a Nova, k vidění bude i během sponzorských spotů na České televizi. Série spotů, online vizuálů a venkovní reklamy představuje značku Generali Česká pojišťovna a prezentuje výhody, které společnost nabízí. Za kampaní „Něco se přeci jen děje“ stojí režisér Jan Švejkar a agentura VMLY&R Prague.

TV spot Generali Česká pojišťovna – Nic se neděje (vrátnice)

V televizních spotech, online videích a vizuálech vystupují tváře známé z českých seriálů Jan Vlasák a Igor Chmela. Ve spotech, které vznikly pod režijním vedením Jana Švejkara, sledujeme detektivy či vrátné v muzeu při střídání směny. Na otázku „Co je nového?“ zazní nejprve typická reakce: „Nic“. To ale brzo vystřídá zjištění, že se něco přeci jenom děje – klienty Generali České pojišťovny čekají pod novou značkou lepší služby, rychlejší likvidace nebo snazší komunikace a další výhody.

Televizní komunikaci kampaně doplní online média a venkovní reklama na billboardech, v citylight vitrínách, na zastávkách MHD i v metru. Jednotlivé formáty na sebe budou postupně navazovat až do března letošního roku.

TV spot Generali Česká pojišťovna – Nic se neděje (sledovačka)

Generali Česká pojišťovna, vznikla sloučením aktivit České pojišťovny a pojišťovny Generali v prosinci loňského roku. Kampaň má mimo jiné informovat o tomto spojení a vyzdvihnout výhody, které to klientům pojišťoven přinese.

Režisér Jan Švejkar v minulosti vytvořil reklamy pro značky T-Mobile, Českou spořitelnu i Innogy. Nové spoty a videa Generali České pojišťovny stříhal Filip Malásek, který se svoji prací podílel na úspěšných detektivních seriálech Bezvědomí nebo Pustina. Vizuály nafotil fotograf Goran Tačevski.

Zavřít reklamu

Líškay Králíková, Štern a Sokačová jsou nově ve vedení aliance Byznys pro společnost

Starší článek

Co znamená nástup TikToku podle expertů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.