Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Peugeot
Marketing

Peugeot spustil mezinárodní kampaň s Novakem Djokovičem

Redakce MAM23. 1. 202023. 1. 2020

Značka Peugeot spouští novou mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče.

Cílem této nové kampaně značky, v níž se představuje model Peugeot e-208, je poukázat na elektrifikaci vozů Peugeot. Značka Peugeot s nabídkou elektrických a hybridních motorů a strategii „Buy your Peugeot, choose your powertrain’“ tak sděluje, že nyní naplno vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energie.

Spot Peugeot x Novak Djokovic #UnboringTheFuture

Novak Djokovič je ústřední postavou kampaně, která pracuje s paralelou mezi jeho příběhem a příběhem značky Peugeot. Slibuje nabízet vizi budoucnosti #unborningthefuture.

Účastí v této kampani a logem „Electric“ na rukávu dresu má dvojka světového žebříčku ATP potvrzovat svůj zájem o otázky ochrany životního prostředí a vyjadřuje svou podporu strategii značky Peugeot. Kampaň začíná v den zahájení 108. Australian Open, prvního letošního grandslamového turnaje.

Zavřít reklamu

Tereza Eliášová povede marketing Svazu lyžařů ČR, přešla z Českého olympijského výboru

Starší článek

Reklama v médiích vzrostla v roce 2019 ke 120 miliardám

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Marketing

Paradox generace Z: jste připraveni na budoucí zákazníky?

Myslíte si, že generace Z se rozhoduje především podle „brand purpose“ a hodnot značky? Tak to byste si měli rozhodně projít novou studii od WPP.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.