Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ING
Marketing

Kampaň ING upozorňuje, že přání si můžeme plnit především my sami

Redakce MAM10. 1. 202010. 1. 2020

Banka ING v nové kampani znázorňuje, že naše, ať už velká, nebo malá přání, si můžeme splnit především my sami. A nejlepším pomocníkem mají být naše úspory. Kampaň pochází z dílny agentury McQueen (McCann Prague).

Aktuálním televizním spotem ING opět provází Filip Rajmont v hlavní roli, a i tentokrát se zde setkává se svým druhým já. To mu díky úsporám plní tajné přání v podobě zasněžené zahrady.

„Spoření ING umožňuje plnit přání všem, novým i stávajícím zákazníkům. Jako jedni z mála na trhu i na začátku nového roku 2020 držíme výhodnou 2% sazbu pro všechny. Novou kampaní bouráme předsudek, že na splnění snů je potřeba se zadlužit. Proč si na ně raději nenaspořit a mít z toho radost?“ doplňuje ke kampani Nik van Dam, ředitel marketingu a digitálních kanálů, ING Česká republika.

Spot ING s Filipem Rajmontem

Na režisérské křeslo znovu usedl Juraj Janiš pod produkcí boogiefilms. Za kreativou stojí již tradičně divize McQueen z rodiny McCann Prague. Kromě televize bude komunikace od začátku ledna cílit na online a sociální sítě.

Psali jsme
Raiffeisenbank spustila novou kampaň Respekt

Zavřít reklamu

Dark Side budou komunikovat za Shoptet

Starší článek

Andrea Štěpánová je novou marketingovou ředitelkou Aska

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.