Dark Side budou komunikovat za Shoptet

10. 1. 2020 09:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Digitální a komunikační agentura Dark Side nově poskytuje služby public relations pro Shoptet, českého poskytovatele komplexních řešení správy e-shopů

Dark Side zajišťuje komunikaci v odborných, ekonomických, zpravodajských i lifestylových médiích. Jejím cílem je profilovat Shoptet jako lídra české e-commerce, který díky svému téměř polovičnímu tržnímu podílu poskytuje odborný pohled na stav, trendy a vývoj celého oboru.

Shoptet má díky svému postavení lídra elektronického obchodování v České republice potenciál komunikačně zastřešit celý sektor. A zároveň zpřístupnit jeho pochopení i těm, kteří se nepohybují ve světě e-commerce. Naše aktivity proto směřují k tomu, aby tento obor ukázaly jako jednu z důležitých součástí české ekonomiky,“ uvádí Tomáš Jindříšek, Managing Partner agentury Dark Side.

Komunikace se bude díky datům Shoptetu věnovat novinkám a trendům v oboru, zákaznickému chování nebo podílu e-shopů na maloobchodních tržbách. „Spolupráci s Dark Side vnímáme jako posilu pro naši komunikaci jak směrem k veřejnosti, tak i vůči našim klientům. V letošním roce také plánujeme pořádat odborné mediální exkurze nebo speciální zátěžová testování, spolupracovat budeme i s některými partnerskými e-shopy,“ říká Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet. Ta se na řešení pro správu internetových obchodů specializuje již od roku 2009. Poskytuje mimo jiné také napojení na pokladní, marketingové nebo skladové systémy, ale i podporu v oblasti EET a GDPR.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.