CCC spouští v Česku e-shop a zahajuje omnichannel prodej

2. 1. 2020 10:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká republika je prvním zahraničním trhem, na kterém byla spuštěna online prodejní platforma ccc.eu. Skupina také plánuje spustit e-shopy i v dalších zemích, kde již působí, v prvním čtvrtletí roku 2020: v Rumunsku, na Slovensku, v Maďarsku a Rakousku.

Po 5 měsících od spuštění e-shopu ccc.eu v domovském Polsku zahájila skupina CCC online prodej i na českém trhu. Zákazníci v České republice již rok využívají službu Rezervuj&Vyzvedni, která byla prvním krokem k online provozu a současně i začátkem omnichannel prodejní strategie skupiny CCC v Evropě.

„Velký úspěch a rychlý rozvoj internetového obchodu ccc.eu v Polsku nám ukázal směr dalšího vývoje v zahraničí. Analýza objednávek v rámci nedávno spuštěné služby Rezervuj&Vyzvedni v České republice potvrdila silný zájem o online nakupování. Až dosud mohlo být vyzvedávání produktů prováděno pouze na prodejnách. Díky novému prodejnímu kanálu ccc.eu v České republice rozšíříme možnost dopravy o doručení domů,“ říká Roman Puchala, jednatel CCC Czech s.r.o.

Česká republika je z hlediska tržeb ve skupině CCC třetím největším zahraničním trhem. V souladu se strategií celé skupiny CCC bude rozvíjen prodej omnichannel. „Silné postavení značky CCC v Čechách nám pomůže dosáhnout prodejních cílů zvýšením aktivity stávajících zákazníků a získávání nových zákazníků online,“ doplňuje Karol Półtorak, místopředseda představenstva skupiny CCC.

Psali jsme
Heureka spustila ve spolupráci s BlueGhost nový web

V roce 2020 se plánuje také zpřístupnění mobilní aplikace CCC uživatelům na českém trhu. V Polsku, necelých 9 měsíců po spuštění, aplikace zaznamenala 1,2 milionu stažení. Na českém trhu má CCC v současné době 96 vlastních prodejen. Roční tržby z České republiky se pohybují na úrovni cca 1,9 miliard Kč, což představuje přibližně 6% výnosů v celé skupině.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.