

Asko se v nové kampani prohlašuje za jedničku pro domov
Společnost Asko-Nábytek přichází s novou marketingovou kampaní „Jednička pro Váš domov“. První komunikační vlna s tímto tématem odstartovala v lednu a tematická linka bude provázet Asko-Nábytek v průběhu celého roku 2020.
Společnost Asko-Nábytek otevřela první prodejnu v Praze roku 1991 a v současnosti nabízí sortiment ve 13 českých a 7 slovenských prodejnách. V současnosti vedle odborného poradenství, plánování nábytku na míru nebo kuchyňských studií, které vznikaly v loňském roce na pobočkách, provozuje také e-shop a službu Click & Collect.
Z orientace na zákaznický servis vychází také hlavní myšlenka nové marketingové kampaně i celého směřování společnosti Asko-Nábytek. „Chceme být první volbou našich zákazníků, pokud se rozhodnou pro koupi jakéhokoli kusu nábytku. Zároveň chceme být prodejcem s nejlepším servisem a službami pro zákazníky. I nadále pak chceme zůstat jedničkou v internetovém obchodě na trhu s nábytkem,“ uvádí marketingová ředitelka společnosti Andrea Štěpánová.
Nová kampaň bude provázet veškeré vizuály, které budou k vidění v printu, on-line, na OOH plochách v místech prodeje. „Stejné je to i s televizní kampaní, která bude probíhat v průběhu celého roku,“ uzavírá Štěpánová.
Podobné zprávy


Mohou značky růst i v dobách inflace?


Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově


Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

