Zoot zavádí designérské kolekce

7. 12. 2019 06:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Online prodejce módy Zoot se zaměří na limitované kolekce s vybranými designéry. Každý rok uvede spolupráci s osobností českého designu. Prvním počinem je kolekce Alexmonhart x Zoot za níž stojí designérka Alex St. Monhart.

Alex St. Monhart vybudovala svou značku na minimalistických černých batozích s kůží, které se dají složit jako psaníčko. Pro Zoot připravila krom batohu i ledvinku, což jsou zároveň i nejoblíbenější produkty dané značky, zároveň přidala pouzdro na notebook, totebag (tedy prostornou tašku), nebo malý elegantní penál. Při výrobě byly použity pouze české materiály. Navíc vůbec poprvé se značka Alexmonhart představuje ve veganské verzi, tedy bez použití kůže.

“Za cíl jsme si dali vyrobit produkty, které budou luxusní, ale zároveň cenově dostupnější. Také jsme chtěli použít ryze české materiály. Zároveň jsme poprvé vytvořili produkty, které mohou nosit vegetariáni a vegani, jenž po nás vždy podobný produkt požadovali,” popisuje designérka s tím, že celá kolekce se šije na sever od Prahy, stejně jako naše kožené batohy.

Tak jako bývá u Alexmonhart zvykem, je i kolekce pro ZOOT unisexová a laděná do černé barvy. “Poprvé jsme se rozhodli také pro finančně i časově náročný branding, kdy jsme nechali vyrobit speciální matrici, která se vylívá polyurethanem a poté se písmenko po písmenku vyndavá z formy. Vyráběl se také v Česku a majitelé nás pravděpodobně proklínají doteď, protože jsme je donutili vše dělat v titěrné velikosti, což je stálo spoustu nervů,” dodává St. Monhart.

Psali jsme
Nikol Štíbrová je novou tváří Zootu

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.