

Vyhledávač módy Glami láká na nové funkce
Vyhledávač módy Glami spustil televizní kampaň, ve které upozorňuje na nové funkce. Kampaň je rozdělena na tři různé spoty popisující nové i zažité způsoby, jak vyhledávat produkty dle obrázků a fotografií, dle materiálů a dle základních parametrů. Kampaň běží na kanálech skupiny Nova, YouTube a na sociálních sítích.
Jednotlivé spoty představují a popisují nové vyhledávací funkce, které Glami postupně spouští a zároveň vzkazuje, že je tu pro všechny, co nakupují zodpovědně, chtějí být šik nebo hledají jednoduché a praktické kousky.
Tvůrci kampaně pracují s jednotlivými tématy a v každé verzi spotu představují jedno z nich. Ať už je to vyhledávací funkce podle obrázků a fotek, vyhledávání podle vybraného materiálu a vyhledávání podle specifických parametrů. V každém spotu vystupuje osoba, která vysvětluje, jaký kus oděvu si aktuálně přeje koupit a jak ho na Glami nejrychleji vyhledá.
„Vytvořili jsme televizní kampaň, která jasně demonstruje možnosti našich nových vyhledávacích služeb. Kampaň jsme rozpracovali do třech různých spotů a každý je zaměřený na jednotlivou funkci. Ty názorně vyjadřují jejich uživatelský přínos ve vyhledávání v široké škále produktů, které jsou na Glami k dispozici,“ vysvětluje Hana Zachová, Brand Lead Glami.
Idea aktuální kampaně se liší od předchozích, které na sebe vzájemně navazovali a měli za cíl změnit vnímání toho, že Glami není módní e-shop, za který byl často zaměňován. Cílem nové kampaně je soustředit se výhradně na nové vyhledávací funkce, na to, jak vyhledávač funguje a co svým uživatelům přináší.
Podobné zprávy


Mohou značky růst i v dobách inflace?


Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově


Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

