Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Glami
Marketing

Vyhledávač módy Glami láká na nové funkce

Redakce MAM6. 12. 20196. 12. 2019

Vyhledávač módy Glami spustil televizní kampaň, ve které upozorňuje na nové funkce. Kampaň je rozdělena na tři různé spoty popisující nové i zažité způsoby, jak vyhledávat produkty dle obrázků a fotografií, dle materiálů a dle základních parametrů. Kampaň běží na kanálech skupiny Nova, YouTube a na sociálních sítích.

Jednotlivé spoty představují a popisují nové vyhledávací funkce, které Glami postupně spouští a zároveň vzkazuje, že je tu pro všechny, co nakupují zodpovědně, chtějí být šik nebo hledají jednoduché a praktické kousky. 

Televizní spot Glami č. 1.

Tvůrci kampaně pracují s jednotlivými tématy a v každé verzi spotu představují jedno z nich. Ať už je to vyhledávací funkce podle obrázků a fotek, vyhledávání podle vybraného materiálu a vyhledávání podle specifických parametrů. V každém spotu vystupuje osoba, která vysvětluje, jaký kus oděvu si aktuálně přeje koupit a jak ho na Glami nejrychleji vyhledá.

Televizní spot Glami č. 2.

„Vytvořili jsme televizní kampaň, která jasně demonstruje možnosti našich nových vyhledávacích služeb. Kampaň jsme rozpracovali do třech různých spotů a každý je zaměřený na jednotlivou funkci. Ty názorně vyjadřují jejich uživatelský přínos ve vyhledávání v široké škále produktů, které jsou na Glami k dispozici,“ vysvětluje Hana Zachová, Brand Lead Glami. 

Televizní spot Glami č. 3.

Idea aktuální kampaně se liší od předchozích, které na sebe vzájemně navazovali a měli za cíl změnit vnímání toho, že Glami není módní e-shop, za který byl často zaměňován. Cílem nové kampaně je soustředit se výhradně na nové vyhledávací funkce, na to, jak vyhledávač funguje a co svým uživatelům přináší.  

Mohlo by vás zajímat
Milka ve vánoční kampani zpívá pro neslyšící

Zavřít reklamu

Maraton psaní dopisů v Klubu MAM

Starší článek

DDB pracuje pro Invii a s McDonald’s bojuje za bezpečnost na silnicích

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.