

Vánoční kampaň Knihy Dobrovský ukazuje, proč je kniha ten nejlepší dárek
Ve vánočních spotech Knihy Dobrovský připomínají důvody, proč by kniha neměla chybět pod žádným stromečkem. Za kampaní na sociálních sítích stojí královehradecká agentura Kreativní bojovníci. O influencer marketing se stará komunikační agentura FleishmanHillard.
Sdělením letošní vánoční kampaně Knihy Dobrovský je, že knihu jen tak nerozbijete, jednoduše se balí a nepotřebuje žádné baterky ani nabíjecí kabely. „V tomto roce jsme vánoční kampaň postavili na třídílné sérii spotů, která vtipně propojuje důvody, proč je nejlepší věnovat pod stromeček knihu,” říká Kateřina Valterová, marketingová koordinátorka Knihy Dobrovský,” a dodává, „vedle spotů na našich sociálních kanálech, nám opět s šířením knižních novinek mezi lidi pomohli influenceři, kupříkladu Roman Vojtek či Milan Peroutka, s nimiž dlouhodobě spolupracujeme.”
Vánočním spotům dominuje tvář Knihy Dobrovský Karin, která po celý rok přináší čtenářům tipy na čtení, a jinak tomu není ani v období adventu. Sada videí Čtivé Vánoce s Karin doplňuje hlavní obsah kampaně o video tipy na dárky pro čtenáře i nečtenáře.
Sadu uzavírá hlavní rýmovaný spot, který zároveň přináší nejdůležitější poselství kampaně. Vánoce je třeba prožít hlavně v klidu, i když se často ve vašich oblíbených knižních příbězích můžete zapomenout, stejně jako rodina z videa. Každý totiž ví, jak těžké je některé knihy odložit. Není však třeba se kvůli tomu rmoutit.
Za kampaní na sociálních sítích stojí královehradecká agentura Kreativní bojovníci a byla nasazena na YouTube, Instagram a Facebook. O influencer marketing se stará komunikační agentura FleishmanHillard.
Podobné zprávy


Mohou značky růst i v dobách inflace?


Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově


Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

