Seznam.cz spouští několik vánočních kampaní
Seznam.cz letos podporuje své služby a produkty v několika vánočně zaměřených kampaních. Seznam.cz Vyhledávání uživatelům nově přináší speciální sváteční obsah, nákupní rádce Zboží.cz upozorňuje na vánoční nákupy a mobilní telefony Samsung Galaxy nabízí přístup k příslušným službám. Podpory se dočká i TelevizeSeznam.cz a její sváteční obsah.
Seznam letos podporuje například svou službu Seznam.cz Vyhledávání a uživatelům přináší vánoční tematický obsah přímo v rámci vyhledávání. Pro stávající i nové uživatele nabízí přidanou hodnotu v podobě obsahu zaměřeného na česká vánoční témata a nabízí tipy a související zpravodajský i lifestylový obsah.
Kampaň proběhne v prosinci v rámci self-proma, na domovské stránce Seznam.cz a nechybí ani sociální sítě a PPC kampaně. „Uvažujeme, že bychom podobné tematické sekce vytvářeli i pro další zásadní události v roce. Obsah by opět vycházel z trendujících témat v našem Vyhledávání. Naším cílem je zkracovat uživatelskou cestu k sezónnímu obsahu,“ uvádí Monika Mašková, brand manažerka Vyhledávání Seznam.cz.
Vánoční kampaň má letos i nákupní rádce Zboží.cz. Promo vyzdvihuje funkci srovnávače. „Chceme dát lidem vědět, že na Zboží.cz si srovnají nabídky několika e-shopů a jednoduše a pohodlně si vyberou vánoční dárky za tu nejlepší cenu,“ říká Jan Kriegel, manažer nákupního rádce.
Kampaň, jejíž claim je „Srovnejte si to, ať máte bohatšího Ježíška“, probíhá na Nově, Primě a na Televizi Seznam, rádiích Expres FM a Classic Praha, v printu, v síti kin CineStar i na in-house onlinových médiích. V mediamixu nechybí také YouTube nebo Facebook. Kampaň trvá do 13. 12. 2019.
Před Ježíškem upozorňuje Seznam.cz také na mobilní telefony Samsung Galaxy A40 a Samsung Galaxy A20e se „seznamáckými“ aplikacemi. „V první fázi kampaně motivujeme potenciální uživatele ke koupi mobilu jako dárku pod stromeček, ve druhé fázi naváže výzva k využití povánočních slev,“ upřesňuje Jan Pačovský, brand manažer Seznam.cz.
Kampaň zahrnuje selfpromo napříč službami Seznamu. Sdělení podporuje i rádio Expres FM, deník Právo a sociální sítě nákupního rádce Zboží.cz. Nově se zapojují také in-house a externí influenceři. Spolupráce s nimi probíhá ve spojení s agenturou WeDigital. Kampaň poběží až do ledna 2020.
Na Vánoce společnost připravuje vánoční obsah na videoportále Televizeseznam.cz i na terestrické Televizi Seznam. O filmech, dokumentech, silvestrovských speciálech, nových dílech pohádek a seriálech se diváci dozví díky kampani, která poběží v prosinci v rámci selfproma, na sociálních sítích, rádiu Expres FM i v deníku Právo.
Podobné zprávy


Mohou značky růst i v dobách inflace?


Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově


Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

