Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Seznam.cz spouští několik vánočních kampaní

Redakce MAM5. 12. 20195. 12. 2019

Seznam.cz letos podporuje své služby a produkty v několika vánočně zaměřených kampaních. Seznam.cz Vyhledávání uživatelům nově přináší speciální sváteční obsah, nákupní rádce Zboží.cz upozorňuje na vánoční nákupy a mobilní telefony Samsung Galaxy nabízí přístup k příslušným službám. Podpory se dočká i TelevizeSeznam.cz a její sváteční obsah.

Seznam letos podporuje například svou službu Seznam.cz Vyhledávání a uživatelům přináší vánoční tematický obsah přímo v rámci vyhledávání. Pro stávající i nové uživatele nabízí přidanou hodnotu v podobě obsahu zaměřeného na česká vánoční témata a nabízí tipy a související zpravodajský i lifestylový obsah.

Kampaň proběhne v prosinci v rámci self-proma, na domovské stránce Seznam.cz a nechybí ani sociální sítě a PPC kampaně. „Uvažujeme, že bychom podobné tematické sekce vytvářeli i pro další zásadní události v roce. Obsah by opět vycházel z trendujících témat v našem Vyhledávání. Naším cílem je zkracovat uživatelskou cestu k sezónnímu obsahu,“ uvádí Monika Mašková, brand manažerka Vyhledávání Seznam.cz.

Z vánoční kampaně Seznamu

Vánoční kampaň má letos i nákupní rádce Zboží.cz. Promo vyzdvihuje funkci srovnávače. „Chceme dát lidem vědět, že na Zboží.cz si srovnají nabídky několika e-shopů a jednoduše a pohodlně si vyberou vánoční dárky za tu nejlepší cenu,“ říká Jan Kriegel, manažer nákupního rádce.

Kampaň, jejíž claim je „Srovnejte si to, ať máte bohatšího Ježíška“, probíhá na Nově, Primě a na Televizi Seznam, rádiích Expres FM a Classic Praha, v printu, v síti kin CineStar i na in-house onlinových médiích. V mediamixu nechybí také YouTube nebo Facebook. Kampaň trvá do 13. 12. 2019.

Před Ježíškem upozorňuje Seznam.cz také na mobilní telefony Samsung Galaxy A40 a Samsung Galaxy A20e se „seznamáckými“ aplikacemi. „V první fázi kampaně motivujeme potenciální uživatele ke koupi mobilu jako dárku pod stromeček, ve druhé fázi naváže výzva k využití povánočních slev,“ upřesňuje Jan Pačovský, brand manažer Seznam.cz.

Kampaň zahrnuje selfpromo napříč službami Seznamu. Sdělení podporuje i rádio Expres FM, deník Právo a sociální sítě nákupního rádce Zboží.cz. Nově se zapojují také in-house a externí influenceři. Spolupráce s nimi probíhá ve spojení s agenturou WeDigital. Kampaň poběží až do ledna 2020.

Na Vánoce společnost připravuje vánoční obsah na videoportále Televizeseznam.cz i na terestrické Televizi Seznam. O filmech, dokumentech, silvestrovských speciálech, nových dílech pohádek a seriálech se diváci dozví díky kampani, která poběží v prosinci v rámci selfproma, na sociálních sítích, rádiu Expres FM i v deníku Právo.

Psali jsme
Milka ve vánoční kampani zpívá pro neslyšící

Zavřít reklamu

Ondřej Kopa a Helena Šulcová přechází na rádio Zet

Starší článek

Case Study kampaně na Nutellu: Russian Doll Targeting

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.