

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně
Po bezmála šesti letech své on-line existence se PR-ciny, největší LinkedIn skupina věnovaná PR a médiím, dočkaly své knižní podoby. S podtitulem 100 mýtů o PR ji vlastním nákladem vydává novinář Bohuslav Bohuněk.
Když v roce 2014 v reakci na záplavu nesmyslných tiskových zpráv vydávaných k aprílu zakládal novinář Bohuslav Bohuněk na profesní síti LinkedIn skupinu PR-ciny, byla to z půlky recese a z půlky duševní hygiena před vším, čemu je jako novinář vystaven ze strany všemožných píáristů, tiskových mluvčí, public affairs manažerů, manažerů externí komunikace, konzultantů a vůbec všech, kdo se do médií snaží protlačit své úžasné produkty a myšlenky. Měla to být skupina pro pár známých a to jak novinářů, tak i těch na druhém břehu, píáristů. Jenže skupinu záhy začali vyhledávat i další lidé pohybujících se v oboru public relations a médií a dnes má bezmála 1400 členů.
„Pravidelně se mě někdo ptal, jestli na základě PRcin nechci vydat také knihu. Nechtěl jsem. Knih, jak dělat PR, vyšlo nejen u nás víc než dost. Nakonec jsem ale změnil názor. Všechny ty knihy jsou totiž psané buď pohledem píáristů, nebo akademiků jako prostá učebnice,“ říká autor knihy Bohuslav Bohuněk s tím, že kniha plná skutečných historek a reálných situací českého mediálního trhu je pojatá jako učení se z chyb druhých.
Sám autor přitom čerpá ze své více než dvacetileté praxe novináře, přičemž jeho doménou jsou marketingová témata, kam rovněž patří obor PR. Na jednu stranu tak autor přináší pohled „prostého“ novináře, na druhou stranu jej ale doplňuje i znalostmi práce „protistrany“. Kniha vznikla na základě příspěvků, které se po léta hromadily v LinkedIn skupině PR-ciny, jejich setříděním a rozšířením o další témata. Vybrané příspěvky zachovávají i nejzajímavější komentáře a diskuse.
Partnery knihy jsou agentura AC&C Public Relations, společnosti Ipsos a Newton Media a také oborové sdružení PR Klub. Publikace s celkem 230 mýty, radami a příběhy, která vznikla s primárním cílem oslovit členy LinkedIn skupiny, není v běžném prodeji, ale pouze v přímé distribuci autora a na stránkách www.prciny.com.
Podobné zprávy


Žádný „no comment“. Lidé dnes chtějí postoje a činy.


Inspirace je všude kolem nás


Studie PwC: nejrychleji rostou výnosy gamingu a segmentu virtuální reality

