Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně

Redakce MAM12. 12. 201912. 12. 2019

Po bezmála šesti letech své on-line existence se PR-ciny, největší LinkedIn skupina věnovaná PR a médiím, dočkaly své knižní podoby. S podtitulem 100 mýtů o PR ji vlastním nákladem vydává novinář Bohuslav Bohuněk.

Když v roce 2014 v reakci na záplavu nesmyslných tiskových zpráv vydávaných k aprílu zakládal novinář Bohuslav Bohuněk na profesní síti LinkedIn skupinu PR-ciny, byla to z půlky recese a z půlky duševní hygiena před vším, čemu je jako novinář vystaven ze strany všemožných píáristů, tiskových mluvčí, public affairs manažerů, manažerů externí komunikace, konzultantů a vůbec všech, kdo se do médií snaží protlačit své úžasné produkty a myšlenky. Měla to být skupina pro pár známých a to jak novinářů, tak i těch na druhém břehu, píáristů. Jenže skupinu záhy začali vyhledávat i další lidé pohybujících se v oboru public relations a médií a dnes má bezmála 1400 členů.

  • Obálka P.R.ciny
  • Anotace P.R.ciny

„Pravidelně se mě někdo ptal, jestli na základě PRcin nechci vydat také knihu. Nechtěl jsem. Knih, jak dělat PR, vyšlo nejen u nás víc než dost. Nakonec jsem ale změnil názor. Všechny ty knihy jsou totiž psané buď pohledem píáristů, nebo akademiků jako prostá učebnice,“ říká autor knihy Bohuslav Bohuněk s tím, že kniha plná skutečných historek a reálných situací českého mediálního trhu je pojatá jako učení se z chyb druhých.

Sám autor přitom čerpá ze své více než dvacetileté praxe novináře, přičemž jeho doménou jsou marketingová témata, kam rovněž patří obor PR. Na jednu stranu tak autor přináší pohled „prostého“ novináře, na druhou stranu jej ale doplňuje i znalostmi práce „protistrany“. Kniha vznikla na základě příspěvků, které se po léta hromadily v LinkedIn skupině PR-ciny, jejich setříděním a rozšířením o další témata. Vybrané příspěvky zachovávají i nejzajímavější komentáře a diskuse.

Partnery knihy jsou agentura AC&C Public Relations, společnosti Ipsos a Newton Media a také oborové sdružení PR Klub. Publikace s celkem 230 mýty, radami a příběhy, která vznikla s primárním cílem oslovit členy LinkedIn skupiny, není v běžném prodeji, ale pouze v přímé distribuci autora a na stránkách www.prciny.com.

Zavřít reklamu

Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu

Starší článek

Trendy a data na sociálních sítích podle Socialbakers

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Žádný „no comment“. Lidé dnes chtějí postoje a činy.

Hrozící zákaz potratů v některých amerických státech ukázal, že s neutrální pozicí už značky nevystačí.
23. 6. 202223. 6. 2022
Marketing

Inspirace je všude kolem nás

Touha objevovat nás definuje, je východiskem pro tvorbu smysluplných a efektivních kampaní, shoduje se „triadí“ tým.
23. 6. 202222. 6. 2022
Marketing

Studie PwC: nejrychleji rostou výnosy gamingu a segmentu virtuální reality

Globální výnosy zábavního průmyslu a médií vyrostly na 2,3 biliony dolarů, přičemž segment virtuální reality vyrostl o 36 procent. Herní průmysl a esport…
23. 6. 202223. 6. 2022
Marketing

Češi si se sponzoringem nejvíce spojují Škodu. S charitou Člověka v tísni

Společnost Incomind zveřejnila výsledky letošního výzkumu „Partnerství a sponzoring v Česku“. Že Češi z potenciálních cílů sponzoringu nejvíce znají…
22. 6. 202222. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku
Adama Kolesu vystřídal ve vedení Mallpay Richard Kotrlík

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.