Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Módní portál Bilboo zfúzoval s konkurenčním Urban Storem

Redakce MAM18. 12. 201918. 12. 2019

Český módní portál Bilboo kupuje Urban Store od mediální skupiny Media Bohemia, která vlastnila 60 %, a zbývající 40% podíl od podnikatele Miroslava Koláře.

Bilboo, za kterým majetkově stojí podnikatel v realitním byznysu Václav Skala a zakladatel Petr Liesner, kupuje Urban Store od mediální skupiny Media Bohemia a podnikatele Miroslava Koláře. Obě značky dál budou působit na trhu samostatně. Bilboo provozuje lokalizované e-shopy v 10 evropských zemích

„Když se objevila příležitost koupit Urbanstore.cz, neváhali jsme, protože jsme v možném propojení našich značek viděli řadu synergických efektů. Každá z nich má trochu jinou cílovou skupinu, a díky tomu získáme pro naši firmu širší záběr v rámci zdejšího trhu. Jednání trvalo zhruba 5 měsíců a nyní můžeme s radostí potvrdit, že smlouva o koupi je oficiálně uzavřena,“ komentuje obchod zakladatel e-shopu Petr Liesner a CEO společnosti Bilboo Aleš Pitro doplňuje: „Naším hlavním cílem je rychlý kontinuální rozvoj společnosti. Pro rok 2020 plánujeme v rámci skupiny dosáhnout objem přijatých objednávek od zákazníků ve výši 1,5 miliardy korun. Tím se zařadíme mezi nejvýznamnější online prodejce módy v Česku. Naší ambicí je patřit mezi tři hlavní hráče na všech trzích, kde aktuálně působíme.“

  • Petr Liesner
  • Aleš Pitro

Bilboo kupuje Urban Store od mediální skupiny Media Bohemia, která vlastnila 60 %, a zbývající 40% podíl od podnikatele Miroslava Koláře, do jehož portfolia patří několik společností zejména v oblasti sportovní módy. „Prodej společnosti Urban Store do rukou Bilboo je ten nejlepší krok, který jsme pro tuto značku mohli udělat. Bilboo je silným partnerem, který zajistí další růst. Na základě naší dohody budu ve firmě i nadále působit v roli poradce tak, abychom pro naše věrné zákazníky zachovali kontinuitu poskytovaných služeb a pokračovali v rozšiřování nabídky prodávaných značek s našimi ověřenými dodavateli,“ dodává Miroslav Kolář, zakladatel značky Urban Store.

Zavřít reklamu

Syoss v kampani vyzývá, aby si muži vybojovali zpět své místo v koupelně

Starší článek

Aplikace Microsoft News je nově i v češtině

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.