Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Mall.cz má v kampani vánoční píseň od Marka Ztraceného

Redakce MAM2. 12. 20192. 12. 2019

Nová píseň zpěváka Marka Ztraceného podpoří vánoční kampaň Mall.cz. Vánoční skladba má název „Stačí věřit“ a videoklip k ní exkluzivně uvádí internetová televize Mall.tv.

První fázi vánoční kampaně „S námi Vánoce v klidu přežijete“ spustil Mall.cz jako první v Česku již v polovině září. Spojení s Markem Ztraceným a uvedení vánoční hitu je po Black Friday třetí fází kampaně.


„S vánoční písní pokračujeme v úspěšné tradici, kterou jsme zahájili před dvěma lety spojením s Ewou Farnou a v loňském roce spoluprací s kapelou Chinaski a Katarínou Knechtovou. Letos byl jasnou volbou autor několika hitů Marek Ztracený. Přidáním písně do kampaně chceme lidem udělat dobrou náladu a aspoň trochu zpříjemnit Vánoce,“ říká Tomáš Punar, Commercial Marketing Director v Mall Group.

Z natačení vidoklipu „Stačí věřit“

Vánoční singl je autorskou záležitostí Marka Ztraceného, který ho připravil pod producentským dohledem Dalibora Cidlinského juniora. Videoklip k nové písni realizovali Jaroslav Zderadička a Daniel Horník z Filmzlicincompany. „Už dlouho jsem chtěl napsat další vánoční písničku a ‘Stačí věřit’ vznikla vlastně náhodou. Jednou v létě jsem si celý den broukal melodii, kterou jsem nemohl dostat z hlavy. Večer jsem se pak na chvíli zasnil a představoval si, jaké budou letos Vánoce. A v tu chvíli se mi to celé spojilo, a já během pár minut napsal tuto píseň,“ odhaluje zákulisí tvůrčího procesu interpret Marek Ztracený.

Videoklip k písni „Stačí věřit“ bude exkluzivně týden ke zhlédnutí na Mall.tv, poté bude k vidění v online prostoru na Facebooku a Youtube.  

Zuzana Zbořilová je novou šéfredaktorkou časopisu Žena a život

Starší článek

Člověk v tísni nechal předělat scénu z Pelíšků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Veletržní události a trendy roku 2019

Podle Martiny Weberové z Adler Czech a Václava Řezáče z PVA Expo Praha
15. 12. 201915. 12. 2019
Marketing

Trendy a data na sociálních sítích podle Socialbakers

Mezi klíčová zjištění Socialbakers’ Q3 Trend Report patří data o investicích do reklamy, social commerce, Influencer marketing a video formáty
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně

Po bezmála šesti letech své on-line existence vychází kniha s podtitulem 100 mýtů o PR
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

“Jak na sítě” vychází jako audiokniha, načetla ji Tereza …

Kniha Elišky Vyhnánkové & Michelle Losekoot měla po 3 týdnech na trhu už 17 tisíc výtisků
12. 12. 201912. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz
Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více